DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan

  • masa pelepasan:2024-03-28 12:13:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:267
  • Penerangan pantas:

    Denhaird,Keukuran elevator dan escalator shafts (III)Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak

Kandungan artikel

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

DenhairdPassenger elevator, designed for transporting passengers, requires complete safety facilities and certain interior decoration.

Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

polandiaParameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung,DenhairdLif dua tingkat rumah, lif: muatan bernilai kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

Secara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.


DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan



Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin, tinggi lantai,DenhairdPlatform angkat boleh capai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.

Jika semua tiga tindakan perlindungan yang disebut di atas gagal, terdapat juga satu lagi&#quo; Amulet&rdquo& mdash;& mdash; Penimbal lubang lif digunakan untuk mencegah bawah dermaga lif. Di bawah dermaga lif, ia boleh mengurangkan kesan untuk mengurangkan kerosakan lif sendiri dan penumpang di dalam.

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

servis teknikalButang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.

Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.


DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan



Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Persekitaran pemeriksaanSelepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

[UNK][UNK]

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.

DenhairdKembangkan peraturan dan perjanjian industri, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

Selepas memasuki kereta, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan,DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.


BanforaMaklumat produk lain
  • MonorPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumAsal

    MonorPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumAsal

  • MonorPlatform penangkapan tahapApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah gilir

    MonorPlatform penangkapan tahapApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah gilir

  • Madinat HamadPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eu

    Madinat HamadPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eu

  • KutnoPlatform angkat atas lurus hidraulikCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

    KutnoPlatform angkat atas lurus hidraulikCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

  • KutnoJenis bergerak hidraulik paksi naikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    KutnoJenis bergerak hidraulik paksi naikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • CalaisJembatan pengangkutan khususMasalah dan penyelesaian biasa

    CalaisJembatan pengangkutan khususMasalah dan penyelesaian biasa

  • CalaisPlatform mengangkat legu aluminium tunggalKesan khas selepas permohonan

    CalaisPlatform mengangkat legu aluminium tunggalKesan khas selepas permohonan

  • CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi

    CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi

  • segera:Peringatan: Maklumat DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan memberi anda DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan oleh syarikat kami, perkhidmatan DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan. DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!