FortalezaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTindak balas terhadap masalah

  • masa pelepasan:2024-04-19 13:51:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:451
  • Penerangan pantas:

    Fortaleza,Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargoSemak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidrauli

Kandungan artikel

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

FortalezaTip penyelamatan kuasa platform angkat hidraulik tetap&flash& mdash; Berikut adalah beberapa teknik penyimpanan tenaga untuk lif elektrik tetap: mereka mesti digunakan sebelum kerja penyahpepijatan, yang bukan hanya untuk menguji prestasi keselamatan platform lif elektrik. Mereka juga mempunyai kesan pemanasan awal, dan hanya boleh memasuki keadaan kerja awal oleh silinder minyak hidraulik, motor elektrik, dan khususnya likiditi (yang dipengaruhi secara signifikan dalam musim sejuk), mengurangi perlawanan semasa kerja, menyimpan tenaga elektrik, dan menghindari pendirian jangka panjang, Selepas menggunakan naik elektrik tetap, kuasa patut dimatikan dan dimatikan. Banyak pelanggan, untuk menyimpan masa, biasanya suka menekan butang untuk menonton TV yang merupakan buang-buang elektrik. Kedua, ia adalah faktor yang tidak selamat. Ketiga, dalam mod sedia, sistem kuasa masih berjalan, yang cenderung kepada kegagalan sirkuit. Dalam cuaca petir, ia mudah diserang oleh kilat, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya


FortalezaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTindak balas terhadap masalah



Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, four column), stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa,FortalezaPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

Platform penunggang lengan mengangkat produk bentuk Platform penunggang lengan penunggang operasi platform ketinggian tinggi putaran darjah tanpa bekalan kuasa luar, boleh bekerja melalui halangan, dan skop dan ruang operasi tidak terkesan.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Konsultasi terakhirPemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.


FortalezaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTindak balas terhadap masalah



Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.

OK atau tidak?Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Saiz permukaan kerja bagi platform kerja parameter teknik adalah m&kali; m, dengan julat penyesuaian tinggi -mm. Adakah ia tidak berkesan untuk menggunakan platform angkat untuk memuatkan dan memuatkan? Adakah kargo hebat? Adakah bahaya keselamatan? Anda kekurangan platform angkat kualiti tinggi - platform angkat elektrik piawai - yang boleh memberikan perlindungan untuk operasi angkat anda.

Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.

FortalezaTahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi,FortalezaJembatan naik hidraulik bergerak, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan,FortalezaPlatform angkat bimbit, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Penganalisis gangguan dan bahaya frekuensi pengendalian kelajuan pembinaan sirkuit lif semakin luas dalam pembangunan teknologi hari ini. Peraturan kelajuan frekuensi berubah mempunyai ciri-ciri proses permulaan dan hentian yang stabil mengurangkan kejutan mekanik, meningkatkan kesenangan penumpang, dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan. Pada masa yang sama, ia juga boleh mengubah kelajuan peraturan frekuensi bekalan kuasa, simpan tenaga elektrik, dan meningkatkan efisiensi kerja. Namun, akan ada gangguan dalam penggunaan sistem peraturan kelajuan frekuensi berubah, yang sering menyebabkan kemalangan keselamatan

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.


BanforaMaklumat produk lain
  • TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

    TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

  • PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

    PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

  • PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

    PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

  • KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

    KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

  • KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

    KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

  • KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

    KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

  • DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

    DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

  • segera:Peringatan: Maklumat FortalezaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTindak balas terhadap masalah memberi anda FortalezaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTindak balas terhadap masalah oleh syarikat kami, perkhidmatan FortalezaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTindak balas terhadap masalah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FortalezaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTindak balas terhadap masalah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FortalezaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTindak balas terhadap masalah. FortalezaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTindak balas terhadap masalah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FortalezaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTindak balas terhadap masalah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!