CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

  • masa pelepasan:2024-03-28 10:02:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:395
  • Penerangan pantas:

    Crossno,Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah

Kandungan artikel

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

CrossnoCiri-ciri: Struktur mekanik lapisan, tinggi kerja secara umum berlainan dari meter hingga meter, kestabilan tinggi selepas mengangkat platform, kenderaan platform kerja luas dan kapasitas muatan tinggi,CrossnoPembuat paksi naik, julat luas kerja ketinggian tinggi, sesuai untuk berbilang orang bekerja bersamaan. Bentuk kuasa boleh dipilih mengikut keperluan yang berbeza (seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa AC satu fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman). Peranti hidraulik manual boleh angkat dan tarik semula secara biasa di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, meningkatkan kereta platform teleskopik, dan memperluas ke kedudukan yang diperlukan jika kereta platform tidak panjang yang cukup, meningkatkan efisiensi kerja.

Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, and be more robust than other channel structures.

GeorgievkaAkhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, kerja ini sangat arbitrari, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!


CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi



Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.

Menyemak minyak hidraulik adalah bahagian yang sangat penting dari jambatan boarding bergerak, jadi apabila kita boleh melakukan beberapa pemeriksaan kerja pada minyak hidraulik,CrossnoTanda paksi naik, kita boleh mengurangi masalah lain secara efektif. Oleh itu, kita perlu memeriksa secara tepat masa untuk melihat jika ada kemudahan dalam minyak hidraulik, dan sama ada kuantiti cukup. berdasarkan ini, kita boleh menggunakannya lagi untuk mencapai keputusan yang lebih baik, Jadi semua orang perlu lebih memahami aspek ini.

Jembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan, kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

keperluan keselamatanDikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Jembatan memasuki papan, seperti yang dikatakan nama,CrossnoPemuatan dan membuka jembatan bekas, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan memasuki papan memasuki adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat. Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan. Kami adalah pembuat jambatan jangka panjang.

Blok brek peralatan.


CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi



Walaupun jambatan penerbangan hidraulik tetap telah menjadi biasa dalam industri logistik, bagi banyak industri, jambatan penerbangan hidraulik tetap masih konsep yang relatif tidak dikenali. Berfikir tentang kadang-kadang apabila and a memberitahu rakan-rakan anda anda mahu membeli jambatan boarding hidraulik tetap, banyak kali rakan-rakan anda akan bertanya kepada anda apa jambatan boarding hidraulik tetap dan apa fungsinya. At this point, you need to explain it well to your friends. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti sambungan yang digunakan oleh banyak penghasil logistik diantara forklift dan trak. Fungsinya adalah untuk memudahkan muatan dan membuang barang, mengurangkan secara efektif biaya muatan dan membuang manual, mengurangkan banyak masa transportasi logistik, dan dengan itu sangat mempercepat keseluruhan efisiensi kerja syarikat logistik. Semua orang tahu bahawa umumnya terdapat perbezaan tertentu antara saiz dan tinggi trak dan tinggi platform memuatkan dan memuatkan, dan forklift tidak boleh dimuatkan dan dimuatkan secara langsung. Jembatan muatan hidraulik tetap memecahkan rasa malu ini. Jembatan penerbangan hidraulik tetap sendiri stabil menyediakan sambungan yang boleh dipercayai, membolehkan forklift untuk mengangkut barang dengan selamat dan cepat ke dalam dan keluar trak.

Kejujuran dan keuntungan bersamaJembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform and there is basically no change to the building structure.

Untuk prestasi keselamatan kenderaan platform kerja ketinggian tinggi, perlu mempunyai teknologi produksi, proses saintifik, dan pengurusan ketat untuk memastikan produksi. Apabila digunakan, persekitaran, dan mesin adalah tiga pautan utama operasi ketinggian tinggi, Jiuyi menjelaskan secara singkat tindakan-tindakan untuk menggunakan kenderaan platform operasi ketinggian tinggi: operasi ketinggian tinggi mesti memegang sijil kesehatan. Individuals with mental illness, hypertension, or mental illness are not allowed to engage in high-altitude work tasks. Staf tidak dibenarkan untuk melakukan pekerjaan ketinggian tinggi semasa minum alkohol atau merasa mental drained.

Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

CrossnoSekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.


BanforaMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi memberi anda CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi. CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!