TampaPenukar jenis kering scb10Sumber dikurangkan dengan ketara

masa pelepasan:2022-10-25 16:15:08 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:505

Petua teras:Tampa,Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatTampaMe

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

TampaMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan,TampaSenarai lengkap Model Penukar, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum proses pemasangan umum,TampaPengubah udara-sejuk tenggelam minyak, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

MulanjeCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu,TampaPemasangan pengubah distribusi, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.


TampaPenukar jenis kering scb10Sumber dikurangkan dengan ketara



Operasi pengubah tenggelam minyak

Penukar jenis kering peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Yang mana lebih baik() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).


TampaPenukar jenis kering scb10Sumber dikurangkan dengan ketara



Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Laporan pemeriksaan kualitiTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara

Hak cipta dan notis:
1. TampaPenukar jenis kering scb10Sumber dikurangkan dengan ketara yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat TampaPenukar jenis kering scb10Sumber dikurangkan dengan ketara, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan TampaPenukar jenis kering scb10Sumber dikurangkan dengan ketara adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian TampaPenukar jenis kering scb10Sumber dikurangkan dengan ketara mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Banforamengesyorkanberita
BanforaBerita terkini