Bog WalkPengubah jenis kotak 500Apa pengeluarnya

  • masa pelepasan:2022-10-31 08:08:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:167
  • Penerangan pantas:

    Bog Walk,Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi ol

Kandungan artikel

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar,Bog WalkPeminat pendinginan pengubah minyak yang ditenggelamkan, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Bog WalkIsolasi antara lembaran besi silikon rosak, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

IslingtonSebab api dalam pengubah kuasa

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.


Bog WalkPengubah jenis kotak 500Apa pengeluarnya



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo; Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Syarikat pengubah jenis kering

Pelanggan pertamaPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Huraian kerjaApabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan,Bog WalkHarga pengubah kotak 1600, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Bog WalkSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

BanforaMaklumat produk lain
  • LeshnoJembatan pengangkutan bekaskualiti tinggi

    LeshnoJembatan pengangkutan bekaskualiti tinggi

  • OldenburgForklift boarding bridgeTitik pertumbuhan baru untuk eksport industri

    OldenburgForklift boarding bridgeTitik pertumbuhan baru untuk eksport industri

  • OldenburgPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumPerubahan penawaran dan permintaan perlu d

    OldenburgPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumPerubahan penawaran dan permintaan perlu d

  • OldenburgLift tirai tahapJenis dan ciri utama

    OldenburgLift tirai tahapJenis dan ciri utama

  • ChinstohovaPlatform angkat hidraulikLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam

    ChinstohovaPlatform angkat hidraulikLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam

  • ChinstohovaJembatan pengangkutan bekasPrinsip kerja yang senang dikuasai

    ChinstohovaJembatan pengangkutan bekasPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • HoornJambatan naik TaibianKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

    HoornJambatan naik TaibianKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

  • HoornPlatform mengangkat legu aluminium tunggalCara meningkatkan inventori

    HoornPlatform mengangkat legu aluminium tunggalCara meningkatkan inventori

  • segera:Peringatan: Maklumat Bog WalkPengubah jenis kotak 500Apa pengeluarnya memberi anda Bog WalkPengubah jenis kotak 500Apa pengeluarnya oleh syarikat kami, perkhidmatan Bog WalkPengubah jenis kotak 500Apa pengeluarnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bog WalkPengubah jenis kotak 500Apa pengeluarnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bog WalkPengubah jenis kotak 500Apa pengeluarnya. Bog WalkPengubah jenis kotak 500Apa pengeluarnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bog WalkPengubah jenis kotak 500Apa pengeluarnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!